MS i fjällen

Ja, nu är vi i Sälen. Helt underbart. Vi susar ner för backarna och myser. Tid o rum stannar. Det går bra med benen. Bara ibland som dom inte riktigt vill som jag. Blir det för intensivt kan dom domna bort. Men pauser och åk i lagom takt då går det bra. Håller mig till familjebackarna o är stolt över mig själv.  Jag känner inga prestationskrav eller faller för grupptryck, jag åker där det funkar för mig. Men det går över förväntan. 

Ikväll tog vi middag på Lyktan, på toppen av hundfjället. Skoter upp o skoter ner ( med släde) . Underbar kväll. Ja jag fångar dagen/kvällen livet . Kram 
MS. Love



 
1 Anonym:

skriven

Det va väldans vilken lång fjällen resa😉

Svar: Ha ha det har du rätt i:) tack för påminnelsen om att det var länge sedan jag skrev. bättring :)ha en bra dag
Msfyren

Kommentera här: