Pigg igen o bröllopsdag!

En dag vaknar man bara och känner att allt är normalt igen, eller först märker man det inte. Man går kliver upp ur sängen, duschar o fixar o donar med allt man gör på morgonen. Sen vid frukosten när man varvat ner o tänker efter så upptäcker man. Det är borta!. Inga vibrationer. Ingen svaghet i vänsterarmen, benen piggare.Så skönt! Det tog ca 2 veckor denna gång. All oro flög bort direkt. Visst benen kan värka på kvällarna med det är jag van vid, så har det alltid varit till o från. Hoppas jag lär mig till nästa gång nu, att inte bli orolig för att det skall vara något annat eller nytt skov. Vem vet jag kanske hade en infektion i kroppen som utlöste det hela. Men nu känns det bra igen.
Igår söndag den 5/6 2016 var det vår 6:e bröllopsdag . Min man är väldigt duktig på presenter han, även denna gång. Det är alltid svårt o gissa vad han hittat på. Men han kan han. Han har mer koll på vad jag gillar än vad jag tror att han har. Denna bröllopsmorgon fick jag ett Ole Lynggaard läderarmband med en sweet drop sten. Grey Moonstone med vitt guld o diamanter. LOVE IT. Älskar Ole Lynggaard! Känns extra bra med fin present när man inte varit så pigg. Ibland kan ju nästan en present göra så att man känner sig piggare;)
Tack min älskling, älskar mitt armband och min sten <3

Kommentera här: