Praktisk alla hjärtans dag present!

Ja, jag är ju väldigt förtjust i presenter. Både att ge o få. Min make kändes sig lite stressad efter att nyss kommit hem från semestern och jetlagen som inte försvinner samt mycket jobb. Han brukar komma på något charmigt underklädesplagg el dyl till denna dagen. Men denna gång körde vi det praktiska stuket. Jag var nämligen på väg att ge mig ut för att köpa nya skidkläder (ja tänk att jag inte hade några alls;) . Men du tyckte min man, det är inget du skulle kunna tänka dig på alla hjärtans dag ? Hans problem blev löst o jag slapp den utgiften ( konstigt vi har ju ändå gemensam ekonomi för det mesta). Sagt o bestämt. I vanliga fall tycker jag att det skall vara hemligt med gåvan och mer romantisk men detta borde ge mig vuxen poäng. Här är mina nya skidkläder. tilläggas bör att jag är urusel skidåkare man just därför skadar det inte att se bra ut i backen :)
Annars idag måndag har jag jobbat, åkt tidigare för att vara med på min 14 årings utvecklings samtal i skolan. På vägen dit hann jag verkligen supa in den ljusa dagen, o bunkra lite ljusglädje i min kropp. Man blir ju så glad av solen o ljuset. Efter skolturen så åkte jag direkt till gymet och körde ett pass med både påband i snabbt takt 30 min och rodd i 30 min. Lite styrketräning på det. Snacka om att jag fångade dagen :) nedan en bild efter gym passet:) ja jag tog verkligen i ;) ser halvdöd ut, men drar mig inte för ett leende.
Kram alla.
1 Anonym:

skriven

Vad du ser pigg och fräsch ut.
Kul att se att man kan må så bra trots sin MS😊

Svar: Tack, ett leende gör mycket. Även om jag skulle bli jättesjuk så har jag sagt till min familj, glöm ej sätta på mig mascara. :)
Msfyren

2 Anonym:

skriven

Vacker kvinna

Svar: man tackar :)
Msfyren

Kommentera här: