Ett livstecken från mig.

Ja nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera. Tiden rusar iväg, jobb o barn mm. Inspirationen finns ibland o ibland inte. Fast mest känns det som tiden inte räcker till. Staus mår bra. Har nyss kommit hem efter två veckor i Thailand (min första resa dit). Haft en kanon semester med mycket god mat , sol o bad. Det var bara lilla familjen som åkte. dvs jag Richard o Lovisa. Hur gick det då med värmen, jo alldeles förträffligt bra faktiskt. Mycket bättre än jag trodde det skulle göra. Kanske för att vi var vi havet för det meste istället för poolen. Det fläktar mer vid stranden så man känner inte hettan på samma sätt.
Tack alla ni som ändå skriver o frågar hur jag har det, tack för att ni följer min resa. Det värmer i själen. Jag skall bli bättre på att dela med mig igen då jag förstår att många är i min situation o det kan vara skönt o se hur andra hanterar allt. Det enda jobbiga idag är lite värk i benen då man börjat med klackar igen efter 2v i tofflor/barfota. Men vill man vara fin får man lida pin.
Njut av livet goa människor, skjut inte upp något till morgondagen, lev i nuet. :) kram / så skall jag skriva snart igen. puss till er.
1 Sia:

skriven

Gott att det kommer upp ett livstecken från den här bloggen! Men egentligen ännu mer gott att du inte känner behov att skriva så mycket om din ms.
Det var väl det jag skrev, rätt var det är rullar allt på å så känns livet jäkligt ok igen! (& visst är tabletterna underbar frihet! )
Allt bra här med./sia

Svar: Hej igen, jag älskar tabletterna vilken frihet helt plötsligt.:)
Msfyren

2 Jessica:

skriven

Vad härligt! Blir glad av din positiva syn på allt och ditt "unnartänk" 👏🏼👏🏼

Kommentera här: